Veelgestelde vragen
Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat die van jou er niet tussen, mail dan naar support@kimmelienjewellery.nl en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug!
Hoe plaats ik een bestelling?
Voeg alle artikelen die je wilt toe aan je winkelwagen. Als je deze wilt bekijken klik je rechts op de winkelwagen. Controleer de inhoud en ga dan naar afrekenen. Hier vul je al je gegevens in voor de levering en kan je de kortingscode toevoegen (indien beschikbaar). Daarna kies je de gewenste betaalmethode en reken je af.
Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?
Mocht er een kortingscode van toepassing zijn dan proberen we deze al automatisch in de webshop te verwerken. Merk je dat de kortingscode niet automatisch wordt verrekend tijdens het afrekenproces? Dan kan je deze handmatig toevoegen in het balkje ‘vul hier jouw kortingscode in’. Achteraf is het niet meer mogelijk om de kortingscode verrekend te krijgen.
Hoe kan ik het beste de sieraden verzorgen?
Al onze sieraden zijn gemaakt van stainless steel, wat betekent dat ze duurzaam zijn en niet verkleuren. Je kan met deze sieraden douchen. Wel is het belangrijk dat je je sieraden regelmatig schoonmaakt met lauw water en een zachte doek om de glans zo lang mogelijk te behouden.
Als je de sieraden niet draagt, is het verstandig om deze op een droge plek te bewaren zoals in een van onze sieradendoosjes.
Contact met sterke chemicaliën zoals parfum, bepaalde shampoo's en schoonmaakmiddelen dien je te vermijden. Ook is het voor de levensduur van je sieraden verstandig om deze niet te dragen als je aan het sporten bent of je in de sauna bevindt. Dit kan wel! Echter kan het zijn dat de sieraden eerder dof worden door het zweten.
Ik heb geen orderbevestiging gekregen. Wat moet ik nu doen?
Nadat je hebt besteld, ontvang je automatisch een verzendbevestiging naar het door jouw opgegeven mailadres. Het aan voorkomen dat de mail per ongeluk in jouw spambox terecht komt. Mocht dit niet zo zijn, stuur dan een mail naar support@kimmelienjewellery.nl en we kijken het voor je na!
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Als je bestelling al verzonden is, is het helaas niet mogelijk deze te annuleren.
Mocht je nog een artikel willen toevoegen en is jouw pakket nog niet onderweg, dan is dit mogelijk. Stuur ons dan een mail naar support@kimmelienjewellery.nl of een DM op Instagram of Tiktok @kimmelienjewellery met het juiste product dat je wilt ontvangen.
Hoe zit het met de garantie bij jullie?
Mocht je gekochte product binnen een maand na de aankoop datum defect zijn, neem dan contact met ons op. Je kan in aanmerking komen voor een nieuw product of terugbetaling in de volgende gevallen:
- kapotte sieraden bij het ontvangen van het pakket;
- Roest bij rvs sieraden binnen een maand bij correct gebruik en opvolgen van de verzorgingsaanwijzingen.
Mocht je een nieuw product opgestuurd krijgen, verzenden we dit pakket zonder track en trace.
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Bij ons kan je betalen via IDeal en creditcard. Klanten uit België kunnen betalen met Bancontact. Als je een bestelling plaatst, ga je akkoord met de betaalplicht.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling is mislukt.
Wat vervelend om te horen. Stuur ons een mail of een DM zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing voor een geslaagde betaling.